onsdag 17 september 2008

Yoga-onsdag!

(bild tagen vid Umeåälven idag, ett stenkast från lägenheten)

Oj, sicket sent inlägg det blev (sneglar på klockan som närmat sig midnatt), men här kommer ett yoga-tips som det aldrig är för sent med :)

EN UTMANING TILL DIG! När du läser detta inlägg: plocka fram din kalender och skriv in en yogatid för imorgon eller i övermorgon eller kanske någon av helgdagarna. Boka av en timme, valfri tid. Det viktiga är att du faktiskt bokar in denna tid i din kalender och i ditt liv. Låt inte något annat få ta yogatidens plats, tacka nej om något annat dyker upp eftersom du har avsatt tid för din yoga den tiden.

GÖR DET NU! Jag bokar bestämt in lördag kl 9-10.

Så vill jag förstås att alla som gör denna utmaning skriver en kommentar :)

3 kommentarer:

Emma sa...

Min tid är fredag kl. 8.30-9.30, två podcast-pass från yogadownload.com, troligen detoxyoga och vinyasaflow!

Pepp för yogamornar :)

Anonym sa...

Uhm, det får bli en halvtimme i morgon bitti, 7.45-8.15.

Var på 70-min. yogapass på iksu igår, men det gick lite knackigt. Jag tror jag behöver en riktig kurs för att lära mig ordentligt, men än så länge får det duga med yogadownload.com.

Anonym sa...

Hör på den här då; JAG yogade idag! Min yogatimme var mellan 12 och 13, och det kändes riktigt bra... ska blogga om det sen :)

Känner mig så nöjd, haha. Tack för din utmaning, gav en välbehövlig push!