torsdag 11 juni 2009

Vinn en rättvisemärkt pralinstång!


Nu har du chansen att vinna en rättvisemärkt pralinstång genom att bara skriva en kommentar till detta inlägg. Tre vinnare kommer att lottas fram bland deltagarna! Tävlingen pågår t o m fredag den 12/6 kl 23:59 och vinnarna meddelas via denna blogg på lördag.

Claro's mörka pralinstång är en 25 grams rättvisemärkt nougatstång doppad i mörk choklad, med inslag av små små mandelbitar (den är dessutom mjölk- och äggfri och min personliga favoritchoklad!).

Du kan köpa pralinstången för ca 10 kr i din lokala Världsbutik (Klicka HÄR för en lista över butiker i Sverige). Om din butik inte säljer varan kan du be dem ta in den.

Lycka till!

9 kommentarer:

Ulrika Gabriel sa...

Oj,oj,oj, nu har du fått mej att börja dregla på tangetbordet;-).
Den låter supergod, så självklart anmäler jag mig som tävlingsdeltagare.
Allt gott!önskar Ulrika

Anonym sa...

Åh, klart jag vill vara med och tävla!! :D Smaskens!

/Maria

Anonym sa...

Allt som är gott är jag med på är det sen rättvisemärkt,ännu bättre!
//Claes

Anonym sa...

Jag är med och vinner jag, så ska min älskade hustru få den goda pralinstången. Hon skulle bli överlycklig. Håller tummarna!!!

Mvh Rolf
roffe121@spray.se

Anonym sa...

Åh, jag vill vinna den läckra stången. Hoppas på tur nu.

Kram Birgitta
abrahamsson.b@hotmail.com

Anonym sa...

Självklart är jag med och hoppas att det är min tur nu att få vinna. Hoppas!!!

Kramar Madelene
MaddeVla@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med i tävlingen och har jag tur att få vinna detta smaskiga godis, så ska min underbara flickvän få det bara för att jag ÄLSKAR henne så himla mycket. Hon skulle bli sååå glad. Håller tummarna.

Hälsningar Robert
robschir@spray.se

Anonym sa...

Hoppas att få vinna detta godis. Ska då ge min söta gravida flickvän det. Hon är så godissugen. Hoppas på lite tur nu.

Mvh Tommy
saxen2009@live.se

frida sa...

Tjohej, jag vill vinna chokladen! Jag ska ge den till någon jag tycker mycket om - mig själv! :D